zaterdag 21 februari 2009

Verdwaald


Dacht ik de laatste 23 dingen snel af te werken tijdens dit Carnavalsweekend. Snel werd echter zeer langzaam. Allemaal de schuld van Last.fm. Als je daar begint houd je niet meer op, althans zo verging het mij. Heerlijk, koptelefoon op en lekker dwalen van de ene artiest naar de andere. Kwam met een schok tot de ontdekking dat ik nog wat af te werken had bij 23dingen.....
De site staat inmiddels bij mijn favorieten en zal zeker nog vaak bezocht worden.
De sociale netwerken waren me niet helemaal vreemd. Hyves, Linkedin en Plaxo kennen me al en ik hen ook. Eerlijk gezegd behoor ik wat betreft Linkedin en Plaxo tot die categorie, zoals in een van de artikelen stond beschreven, die wel inschrijven maar er verder niet zo heel veel mee doen.
Ook daar dus een beetje verdwaald maar mogelijk ga ik het nog eens intensiever gebruiken.

Geen opmerkingen: