zaterdag 6 december 2008

Koud-water-vrees???????


Ben me een tijd geleden al eens gaan verdiepen in Google Docs. Bij Hasper en van der Torn (het adviesbureau waar ik partner ben) hebben we een server waar iedere partner op kan inloggen en waar we dus ook onze stukken hebben staan. In dat verband heb ik me verdiept in Google Docs met de vraag of het onze gemeenschappelijke server zou kunnen vervangen. Het betreft hier dan ook zakelijk gebruik en dat maakt nu juist dat ik er nog niet echt uit ben.
Dit zegt overigens niets over de functionaliteit van Google Docs. Die zie ik zeker en waardeer ik ook. Heel handig om je geen zorgen te hoeven maken over de software en het onderhoud van bijvoorbeeld een eigen server. Toch merk ik dat ik zakelijk gebruik nog liever even afwacht tot het wat breder gebruikt wordt. Koud-water-vrees??????????

1 opmerking:

Irma zei

Dag Interimjeanne,
Inderdaad interessante vraag, ik kan me jouw voorlopige reactie wel heel goed voorstellen. Over welke functionaliteit heb je het en waarvoor? Koudwatervrees of gezonde afweging (voorlopig althans)????? Je echte strand vind ik toch minder eng, nu nog echt wel wat koud.
Bosengel.